Sila Isi Form Ini Jika Berkenan :))

Nama Pembeli
Alamat email & Nombor Telefon.
Produk Yang Ingin Dibeli & kuantiti
Alamat Rumah / Pejabat
Cara Pembayaran CIMB
MBB
Caj Penghataran Semenanjung RM 5( kurang dari 700 gm)
Sabah/Sarawak RM 8 ( kurang dari 700 gm)
Overseas ( akan di emel kan harganya)

Click here to create your own form.

Selamat Datang ke Laman Web Jamu Mak Dara

Kesihatan mu Adalah Kecantikan mu





Wednesday, January 20, 2010

Rempah Mandi Jamu Mak Dara


Produk "Set Bersalin Ibu Halimah" adalah produk dari Jamu Mak Dara yang sangat baik khusus untuk ibu-ibu berpantang. Set yang lengkap ini amat mudah bagi ibu-ibu berpantang.

Bagi para pengemar produk Jamu Mak Dara boleh juga mendapatkan produk bersalin secara berasingan. Antaranya produk yang sangat popular adalah " Rempah Mandi". Ianya bukan sahaja di khususkan untuk ibu berpantang sahaja. Malah sesiapa sahaja boleh menggunakannya, baik wanita mahupun lelaki. Hanya RM18.00 sepeket.

Produk "Rempah Mandi" Jamu Mak Dara terbukti berkesan untuk mengekalkan kehangatan tubuh. "Rempah Mandi" Jamu Mak Dara adalah ramuan herba-herba yang terpilih yang berkhasiat yang telah digunakan turun temurun oleh keluarga Ibu Halimah.

"Rempah Mandi" produk dari Jamu Mak Dara berkesan untuk menyingkirkan sel kulit mati yang boleh menghaluskan kulit si pemakai. "Rempah Mandi" Jamu Mak Dara membantu membuang angin dan mengelakkan angin dari masuk ke liang-liang roma.

Si pemakai produk "Rempah Mandi" Jamu Mak Dara akan berasa segar dan bertenaga. Ianya juga boleh membantu menghilang masalah bau badan.



Cara menggunakannya

Amalkan mandi menggunakan "Rempah Mandi" produk dari Jamu Mak Dara, sekurang-kurangnya 2 kali seminggu. Rebuskan sebahagian "Rempah Mandi" Jamu Mak Dara sehingga mendidih. Kemudian campurkan dengan air mandian. Mandilah seperti biasa sambil menggosok-gosok badan. Insyaallah ia akan berkesan.

18 comments:

  1. klu utk ibu dlm pantang...nak mandi guna air mandian rempah ni 2x jgk ke sminggu? ckp ke sepaket utk tempoh masa dlm pantang.Klu nak rebus tu agak2 byk mcm mana ek? pas tu...klu yg kita dh guna tu boleh guna ataw cmpur lg tak dgn yg bru kita rebus? :)

    ReplyDelete
  2. Amalan mandi rempah 2 kali seminggu adalah untuk mereka yang bukan di dalam berpantang. Tetapi untuk ibu selepas bersalin perlu mandi rempah setiap hari agar dapat mengekalkan kehangatan badan. Mengekalkan kehangatan badan ibu selepas bersalin adalah sangat perlu. Menyingkir sel kulit mati, membuang angin dan mengelakkan angin dari memasuki liang kulit tubuh ibu serta menyegarkan tubuh. Menghilangkan bau badan dan kesan hitam akibat kulit pecah.
    Cara guna : Rebuskan 1 genggam rempah mandi sehingga mendidih. Toskan rempah mandi. Campurkan air rebusan tadi dengan air mandian. Gosok-gosokkan badan. Rempah yang dah di toskan boleh disimpan kering dan boleh direbus beberapa kali sehingga air rebusan menjadi putih.

    ReplyDelete
  3. Salam,sis rempah mandian ni boleh tak guna untuk mandi sauna?

    ReplyDelete
  4. Rempah Mandi Jamu Mak Dara memang boleh juga digunakan untuk mandi sauna

    ReplyDelete
  5. Outlet sis buka hari-hari ke? Saya nk dtg outlet buleh? Betul ke harga Rempah ni RM18.00? Sbb ada org jual smpi RM40.00..tu yg terkejut bila buka blog sis ni... huhuhu :P

    ReplyDelete
  6. Terima kasih Ummie krn berminat. Sy stokis Jamu Mak Dara kaw Puchong Utama & beroperasi dr rumah je. Blh2 dtg ke rumah. Blh jgak beli secara on-line. Memang RM18 je sepeket. Bla nk dtg nt cal sy dulu yer. Tkasih byk2

    ReplyDelete
  7. Ada 200gm untuk sepeket rempah mandi

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu utk 44hari brape packet

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
  8. brp hrga utk sepeket mandian herba mak dara (2oogm) tmasuk postage ke kuantan.TQ

    ReplyDelete
  9. Rm18 sepeket dan tambah rm6 postage ke Kuantan. Tkasih

    ReplyDelete
  10. nak tanye..lepas mandi air rempah tu last skali kena bilas balik x dgn air biasa.

    ReplyDelete
  11. Mandi seperti biasa..tak perlu bilas selepas mandi rempah agar khssiat rempah serap ke dalam kulit.

    ReplyDelete
  12. nak tanya sepeket rempah mandi ni boleh guna berapa hari?

    ReplyDelete
  13. insyallah boleh diguna dalam tempoh berpantang, 44hari. Di rebus sedikit demi sedikit dan boleh di rebus semula sehingga air rebusan bertukar warna putih

    ReplyDelete
  14. Insyallah boleh diguna selama berpantang, 44 hari. Di rebus sedikit demi sedikit. Rempah mandi boleh direbus berkali kali sehingga air rebusan bertukar warna putih.

    ReplyDelete